Proiectul Educațional „ARMonie”

În cadrul proiectului educațional „ARMonie” , preșcolarii Grădiniței Pescaruș din Mangalia, coordonați de doamnele prof. înv. preșcolar Anamaria Lazăr, Simona Dragnea, Maria Orzață, Eleonora Befu,  Mihaela Apostu, Cristina Criste, Daniela Petraș, Andreea Păuna s-au pregătit pentru  „Ziua Culturii” – realizând activități și lucrări specifice acestei …

Ziua Educației

Proiectul educațional pentru spirit civic, voluntariat și toleranță #ARMonie – Ediția I, continuă, de această dată având ca temă „Săptămâna educației”. Cum în fiecare an, în data de 5 octombrie, se sărbătorește Ziua Mondială a cadrelor didactice sau Ziua Internaţională …

Ziua Unirii

 Cu prilejul zilei Unirii de la 24 ianuarie 1859, în cadrul Grădiniței ,,Pescăruș” s-a desfășurat activitatea ,,Hai să dăm mână cu mână!”, activitate care face parte din programul activităţilor extracurriculare pentru anul şcolar 2019-2020. Coordonaţi de cadrele didactice, preșcolarii au …

Serbare Crăciun 2019

    Miercuri, 18 decembrie, în intervalul orar 16.00-17.30, copiii grupei mari – „Delfinii”, din grădinița cu orar prelungit „Pescăruș”, din subordinea  Bazei Logistice Navale „Pontica”,l- au încâtat pe Moș Crăciun cu un spectacol  intitulat „Tradiții și obiceiuri”.

Prima pagina

Istoric si traditie

    In anul 1992, la initiativa viceamiralului Gheorghe Anghelescu si a domnilor amirali Valentin Gheorghiu si Ion Postica, fosta cladire a U.M. 02019 Mangalia a fost amenajata si transformata in institutia de invatamant prescolar cunoscuta astazi in orasul Mangalia sub numele de Gradinita „Pescarus”.
   Urmarind istoria in timp a Gradinitei cu Program Prelungit „Pescarus” din Mangalia, aflata astazi sub patronajul Bazei Logistice Navale „Pontica”, parcurgem o parte a istoriei invatamantului romanesc prescolar din 1992 si pana in prezent, care pentru noi este istoria generatiilor de educatori si prescolari ce, prin rezultatele lor, i-au dat in timp un renume. Misiunea gradinitei

   Invatamantul prescolar din gradinita noastra ofera o ambianta si un climat de siguranta, favorabil dezvoltarii personalitatii tuturor copiilor, in baza principiilor democratice a drepturilor copiilor la educatie, indiferent de conditia sociala, materiala, de sex, rasa, nationalitate, apartenenta politica sau religioasa a parintilor raspunzand prompt noutatilor din domeniul educatiei.

Tinte prioritare (obiective):
• formarea personalitatii copilului tinand seama de nivelul sau propriu de dezvoltare, de nevoile sale afective si de activitatea sa fundamentala – jocul;
• asigurarea unui act educational de performanta prin unitatea aspectelor formale cu cele nonformale care sa contribuie la formarea unei personalitati autonome si creative, la formarea unor copii sanatosi, creativi, activi, cooperanti, care sa se adapteze usor la regimul scolar si la orice situatie de viata;
• situarea in centrul atentiei a copilului prescolar prin crearea unui mediu educational bogat si adecvat, prin stimularea continua a invatarii temeinice, formarea copilului ca o personalitate autonoma si constienta de sine.


PROGRAMUL INSTRUCTIV – EDUCATIV DIN GRĂDINIŢĂ RESPECTĂ CURRICULUMUL PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR DE LA 3 LA 6 ANI

„Calea pe care o poţi urma pentru împlinirea viselor trece pe la grădiniţă.”
Te aşteptăm cu drag!